דף חדש מוצרי עיסוי ורגיעה

דף חדש מוצרי עיסוי ורגיעה ניקן

פס עיסוי ורגיעה


MagCreator Rollout

מג קריאטור

לאחר שימוש במג קריאטור הפופולרי שלנו תרגישו נינוחות, רעננות ומרץ כפי שלא חוויתם מעולם.

המג קריאטור הוא מכשיר עיסוי בגלגול עדין לעיסוי כל חלקי הגוף בשילוב טכנולוגיה מגנטית. רכיביו תוכננו במיוחד לצורך הגברת אפקט ההמרצה כאשר מגלגלים אותו על הגב.

המג קריאטור מציג את הטכנולוגיה המגנטית של ניקן בעוצמה של 800 גאוס. המכשיר עשוי פלדת אל חלד וכולל ידיות נוחות לאחיזה ולשימוש. מתאים לשימוש עצמי או עבור אדם אחר.

להזמנות צור קשר


POWER PATCH

POWER PATCH  

פתרון מושלם לכאב. הפאוורפאץ מציג את הטכנולוגיה המגנטית של ניקן באלמנט קטן וממוקד עם חלק אחורי דביק לשימוש קל ונוח. במרכז המדבקה יש מגנט בעוצמה של 750 גאוס ועליו גבשושיות מיוחדות היוצרות אזורים גבוהים ונמוכים, אשר יוצרים שינויים בשדה המגנטי ומפיקים עומק שדה גדול יותר.

המשושה המגנטי, הפאוורפאץ', מצופה 24 קראט זהב אמיתי לעמידות מרבית. האזור הדביק אינו גורם לגירוי ומגנטי הפאוופאץ' ניתנים לשימוש חוזר. לאריזה מצורפות מדבקות להחלפה.

להזמנות צור קשר


MagBoy


מג בוי

קחו את הרוגע לידיכם עם מג בוי של ניקן. ארוז בצורה נוחה, נייד וקומפקטי למג בוי כדורי מגנטים בעלי עוצמת 800 גאוס אשר עוצבו במיוחד בצורה גבשושית למטרת עיסוי ורגיעה בכל חלקי הגוף.

גלגלו בעדינות את המג בוי בין כפות ידיכם או על כל חלק אחר בגופכם שאתם מרגישים בו חוסר נוחות או מתח, ותחוו מיד תחושה ממריצה ואנרגטית.

להזמנות צור קשר


power chip-1

פאוור  צ'יפ
כל מטבע מכיל טכנולוגיה מגנטית מבוססת פטנט  ™DynaFlux  המעניקה 100% כיסוי מגנטי + טכנולוגיית אינפרא-אדום רחוק המקרינה אנרגיה לויסות טמפרטורה והפקת יונים שליליים להענקת תחושת רגיעה.

להזמנות צור קשר


pad

קנקו פלקס
קנקו פלקס מסדרת הפדים המגנטים של ניקן הם הדרך הטובה ביותר להירגע ולשחרר מתחים. הפלקס מעוצב על מנת להתאים את עצמו בצורה מושלמת להנחה על הגוף גם במקומות פחות נגישים.

להזמנות צור קשר


Kenko Seat

מושב Kenko Plus

קנקו פלקס משלב בתוכו את טכנולוגית ה-EQL המגנטית ואת טכנולוגית ה-FIR איפרא אדום רחוק .

מנהלים, נהגי משאיות, אנשי הייטק, סטודנטים – כולנו נמצאים במצב של ישיבה ממושכת ברוב שעות היום. מושב Kenko Plus של ניקן מספק תמיכה רצופה ונוחה לגופנו.

מושב קנקו פלוס בנוי משכבת החומר RubberThane המספקת נוחות, תמיכה ואוורור בשילוב טכנולוגיית אינפרה אדום רחוק של ניקן המעניקה תחושת חום מווסת לגוף. מגנטים ממוקמים בתכנון ייעודי לכיסוי מלא של המושב, ושכבת כותנה איכותית עוטפת אותו לתחושה רכה ונוחה. אידאלי לשימוש בבית, במשרד וברכב בכל עונות השנה.

להזמנות צור קשר


mag steps

רפידות MagSteps

רפידות ה-MagSteps הן הרפידות הטובות ביותר הקיימות בשוק כיום! רפידות אלו מציגות את הטכנולוגיה המגנטית EQL הייחודית של ניקן, המספקת 100% כיסוי מגנטי על גבי כל המשטח. כמו כן, לרפידה מבנה עמיד ומחוזק.

הרפידות מעוצבות עם גבשושיות הממוקמות בצורה אסטרטגית על פני הרפידה ומאפשרות לכל הגוף ליהנות מיתרונותיו של עיסוי כפות רגליים עדין. כל רפידה מורכבת באופן ייחודי משתי שכבות של רשת מחוזקת ומכיסוי חיצוני עמיד וגמיש.

רפידות מתקדמות

להזמנות צור קשר


mag strides

רפידות MagStrides

רפידות ה-MagStrides מבוססות על הטכנולוגיה המגנטית EQL כמו רפידות ה-Magsteps. פיתוחן של רפידות אלו חושף עולם חדש לחלוטין לאנשים פעילים בכל מקום.

הרפידות מורכבות משכבת קצף בצפיפות גבוהה – רכה ועמידה לצורך ספיגת זעזועים, ולכן הן מתאימות ביותר לפעילויות מאומצות, כגון ריצה, גולף, כדורגל, כדורסל וענפי ספורט אחרים. הרפידות בעלות עמידות ונוחות לטווח ארוך, המבנה התלת-שכבתי שלהן מאפשר אוורור נכון של כף הרגל בזמן פעילות ועמידות בפני ריחות.

הטכנולוגיה המגנטית EQL מספקת 100% כיסוי מגנטי וטכנולוגיית האינפרה אדום רחוק מספקת חום טבעי ועדין.

להזמנות צור קשר


גרבי ספורט Medium

גרבי ספורט לנשים ולגברים

גרביים המותאמים במיוחד לפעילות ספורטיבית. הגרביים מורכבים מסיבים בטכנולוגיית האינפרה אדום רחוק, מונעים פטריות, מאווררים ובו-זמנית שומרים על חום טבעי.

הגרביים מורכבים מכותנה צפופה המחוזקת באזור העקבים והאצבעות לעמידות גבוהה ולנוחות מירבית.

להזמנות צור קשר


GOLF SOCKS

גרבי גולף

גרבי הגולף של ניקן משלבים טכנולוגיות של איזון וטמפרטורה, אנטי פיטרייתי ואינפרה אדום רחוק לשמירה על כף רגל יבשה ומאווררת. סיבי נחושת מיוחדים מונעים הידבקות סטטית, ותערובת של כותנה איכותית מעניקה נוחות ועמידות מירבית.

להזמנות צור קשר


SOCKS

גרבי גברים ונשים

טכנולוגיה וסגנון משולבים בגרביים התרמיות ומעניקים תחושת רעננות ויובש לאורך כל היום.

סיבי נחושת מסייעים במניעת הידבקות סטטית וטכנולוגיית אינפרה אדום רחוק מאפשרת אוורור לכף הרגל.

להזמנות צור קשר


רצועות אלסטיות

רצועות אלסטיות

לעתים, חלקים בגופנו זקוקים לתמיכה ולטיפול.רצועות הקנקו הגמישות עם טכנולוגיית אינפרא אדום רחוק וטכנולוגיית היונים השליליים מספקות את התמיכה ומסייעות בהקלה על השרירים והגידים לאחר מתח או מאמץ. הרצועות מורכבות מסיבים קרמיים המאפשרים לבד "לנשום" ומעניקים תחושת רוגע וחום באזור הנדרש.

אפשר לשלב לטכנולוגיות אלו את הטכנולוגיה המגנטית על ידי הוספת קנקו פלקס לכיס שבגב חגורת הגב האלסטית.

מגוון רצועות לשימושכם: חגורת גב, רצועת מרפק, רצועת ברך, רצועת פרק כף יד ורצועת קרסול.

להזמנות צור קשר


thumb2_thumb2 catalogb1-1_thumb_thumb2 catalogb_thumb5_thumb1

1_thumb19-150x150_thumb1

מחירון לצרכן    קטלוג       מוצרים חדשים

כתיבת תגובה